Recent Posts

måndag 23 februari 2009

59 dagar kvar!

59 dagar! Det är mindre än 60!

Första vardagen som hemmafru har jag... jobbat! Det ingår lixom när man är gift med en egenföretagare... Som de säger: Bakom varje framgångsrik man... ;o)

Imorgon åker jag på HUSMORSSEMESTER! Det låter väl som en trevlig start på husmorslivet! Kosan styr jag till mor och far mitt på närkeslätten!

Bebis har börjat killas! Innifrån! HUR skumt som helst, att bli killad innifrån! Har aldrig hört om någon gravid som pratat om det förut, men yes box, min son killas när kan sparkar på sidorna!

3 kommentarer:

  1. Du kommer bli en jättebra husmor Paula:) du är så duktig på att ordna det mysigt runt dig:)

    SvaraRadera
  2. Det låter kanon att ALLA barn ska få vara hos er :))) Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer att bli den där fantastiska husmodern med all den erfarenhet du har av alla syskonbarn. Skönt att höra att det verkar bli en livlig grabb som kommer, passar perfekt in i klanen han kommer in i...

    SvaraRadera
  3. Hallå!? Du måste ju uppdatera mycket oftare, typ varje dag! Nu när du bara är hemma och dräller;) Hoppas du och Ralfen mår bra, Anders med för den delen.

    SvaraRadera