Recent Posts

tisdag 21 april 2009

hej hej!

Jag måste börja med att berätt om själva kreshendot (hur nu det stavas) på min gråtardag igår: Träffade Anders efter jobbet, och skulle då berätta hur många gånger jag gråtit över obetydliga saker, och då började jag gråta för att jag hade gråtit så många gånger! Konstruktivt? Nja...

Min handligskraftige man tog tag i saken och så åkte vi på stan, satt på cafe och mös och gick på bio! Vi såg den där 3D-bion! Jag var lite skeptisk, då jag inte är så förtjust i 3D, när det flyger saker mitt framför fejjan... Men den här var bra! Det hoppade inte fram så många saker! Dessutom var filmen ganska rolig...

Tänk att det bara är imogron kvar, sen är det beräknat förlossningsdatum! Inte det minsta tacken på förlossning inatt... förra natten hade jag ganska mycket sammandragningar. Jag tänkte nästan börja ta tid mellan dem, men så somnade jag ifrån det...

För övrigt så fullkomligt flödar det beispojkar ur höggravida mammor i vår kyrka nu om dagarna! Grattis till er!

2 kommentarer:

  1. Hej gumsilumsan!
    Åh, jobbigt, man får gråta! Gulligt av Anders att fixa en myskväll! Det där me 3-d måste vi prova, vann biobiljetter idag på jobbet:-)
    Kram/Hannis

    SvaraRadera
  2. De där gubbarna är allt bra o ha ibland =)

    SvaraRadera