Recent Posts

fredag 24 april 2009

På övertid!

Nu har graviditetsräknaren till höger börjat räkna uppåt istället! Knasig räknare! det borde stå
-1 dag iallfall...

Idag har vi åter varit hos tant doktor. Det är ett väldigt spring dit tycker jag...
Imorgon ska vi åka till förlossningen, där ska de kolla läget ifall de ska ta hål på hinnorna eller ej. Tydligen ska det vara så pass öppet där nerertill att man kan göra det.
Så nu är det pirr i magen! Och kära nån, jag måste hinna tvätta tvätten innan! och det är fullbokat i tvättstugan fram tills på söndag... jag tror jag ska kapa någon grannes tid, jag menar, jag ska ju kanske föda imorgon! Dessutom måste jag ju packa BB-väskan, men om jag inte tvättat så finns det ju inget att packa!
Tur att jag hunnit baka bullarna iallafall..

Fast egentligen ska jag föda inatt. Det har jag kommit överens om! Fram tills dess ska jag äta jordgubbar! De säjer jordgubbar för 10 kr på coop! det är konsum det!

1 kommentar:

  1. Svarade nyss på mobilen då denna jobbdator e lite sjuk:-)
    Snart har du din lilla kotte i famnen!!!!Skönt att du va öppen!
    Och JA sno tvätttid!
    Kram gumman/Hannapanna

    SvaraRadera