Recent Posts

torsdag 11 juni 2009

Grey day

I förrgår hade vi hemskt tråkigt, jag och ralf. efter att ha läst aftonbladet.se ett antal gånger och gjort ungefär fyra miljoner fåninga självtest på facebook tog vi tag i saken och åkte hem till mormor och morfar i örebro! (ja hanna, emma, linda, olivia, maria, camilla och alla andra där nere, jag var i era krokar utan att ringa- Jag ber om ursäkt!)

Nåväl, klockan halv 4 i morse vaknade Ralf och skulle äta. Medans jag satt där och matade, kände mig trött och lite frusen började jag tänka på hur varmt och gosigt det måste vara under Anders täcke! Anders är nämligen alltid stekhet på mornarna. Det dröjde inte länge förrän jag packat ihop oss i bilen och satte fart hem. Det gick som kulan och jag tänkte hela vägen på hur mysigt det skulle bli att krypa ner bredvid Anders! Regnet smattrade på bilrutan det känder kulet och ruggigt och jag längtade hem hem hem! Hem till min varma sköna Anders!

Väl hemma började Ralf skrika som en stucken gris, han blev hungrig och han brummade i blöjan. Och Anders hade bråttom iväg till jobbet...

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

2 kommentarer:

  1. stackars! livet är inte så glamoröst alltid.../ella

    SvaraRadera
  2. Nämen sötis!!
    Hoppas vi kan ses på söndag iallafall:-)! är ni kvar då? Jag jobbar till 14.

    Åkte du hem mitt på natten alltså? Hur länge hann du va där?
    Du e rolig!

    Kram

    SvaraRadera