Recent Posts

fredag 5 juni 2009

o, ljuva morgonstund!

Som sjuksköterska började jag 06.45 på mornarna. det var skönt att slippa gå upp 5.15 tyckte jag när jag gick på mammaledighet... (jag är nämligen INTE ALLS morgonpigg).

Vad jag inte visste då var jag bebisen som låg i min mage är en tvättäkta morgonbebis!! Idag vakande han 4.30, och då är det inte alls mata och somna om som gäller! oh,no! upp och hoppa, för då ska det bäras på och samtala om livets djupa frågor.
Idag gick det riktigt bra, mammsen var nämligen duktig och gick och la sig kl 21 igår!! Det borde jag göra oftare!

Idag ska vi åka till huset på besiktning. Det känns som att jag bara låtsas-besiktigar, för att inte verka dum. I verkligheten fattar jag noll. Jag kan inget alls om hus! Tur att jag har Anders! Första huset är väl som första bebisen; försökskaniner!

1 kommentar:

  1. Åh duktigt av dig att lägga sig så tidigt! man tänker sen, ja detta ska jag görajämt...men det e svårt!

    Ni e så vuxna, ett hus:-) Ballt!
    Så söt bild på Raffe jag fick, han e ju inte tjock, lite hulligull bara, såååå gooooosiiig!

    SvaraRadera