Recent Posts

onsdag 19 augusti 2009

Ålderskris på IKEA

Hur pensionärig är man inte när man tycker att typ hälften av alla nyheter på IKEA är hemskt fula, bara för att "men så hade ju typ mamma eller syrran när jag var liten". Inte för att det var fult då, men det har varit, och är FÖRBI!

(Nu jag ju jag visserligen en egen liten regel att aldrig blogga om saker jag tycker ät fult, för jag vet ju att nånstans där ute i cyberspace finns du som tycker att det är vackert, och kanske rentav köpt hem något av nedanstående saker. Till dej vill jag säga: FY VILKEN DÅLIG SMAK!!! Närå:o) allvarligt, det passar säkert fint hos dej! smaken är som baken, och som sagt tycker jag ju bara såhär för att jag blivit pensionärig!)

Några ålderstecken:

Mina vänner, den här byrån har GLASKNOPPAR, och som pricken över i ligger en GLASSKIVA på den! Urk på burk Ingvar Kamprad!

Guldblandare i köket? I värsta Dallas/Dynastin-fasonerna! Urk på burk Ingvar Kamprad!

Spegelvägg?? Not in this life! Urk på burk Ingvar Kamprad!

Några heltrevliga nyheter har oxå kommit! Sideboardet KarlJohan i massiv björk är ett exempel:

3 kommentarer:

  1. Hihi, håller helt med dig. Kära nån...

    SvaraRadera
  2. Vadå mamma eller syrran.....så gamla är vi väl ändå inte :-)
    Puss på dig bebisen!!!

    SvaraRadera
  3. nä det va inge vidare grejer

    SvaraRadera