Recent Posts

torsdag 15 oktober 2009

Still alive!

Jag tänkte jag måste berätta att vi är friska nu... så ni inte tror vi blev svininfluensans offer nr 3 och 4 i sverige ;o)

Bara allmänt blogg-oinspirerad för tillfället... Dagarna har börjat rulla igen, igår fick Ralf en ny bröllopsoutfit, då han växt ur den gamla, och det är wedding igen på lördag! Farmor och Farfar är och besöker oss. Idag är det bebis-och-mamma-fika, ikväll är det intredningsparty hos Jeanette, imorgon far til till örebro... bala bla bla, ja blogg-oinspirerad var ordet...

Lite blider iallafall; här är vi på promenad i Linnés Hammarby:




(Typist... de blev sneda... Jaja, som mina fjortis-syskobnarn säger: PALLA!!
Ni får vrida på huvet istället:o)

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att ni är friska, även om tanken att ni låg hukade över varsin hink gav en förklaring till varför du inte svarar på mina tappra anrop. :-)
    Jag ser att du som vanligt är bissi bissi, så jag lägger härmed officiellt ner tankarna om att träffas. Ha en skön dag! Krama lilla, goa stinkbomben från fuskmoster!

    SvaraRadera
  2. Skojsigt m inredningsparty, då kan man ju m glädje köpa nått :) Annars på alla andra partyn tupperWare,Aloe Vera osv....kommer man hem med den där SVAINDYRA burken som man aldrig använder sen...
    Skönt att ni är friska!

    SvaraRadera
  3. Åh skönt att ni är friska nu! Haha, va det Filip som sagt så?:-) Han är så söt raffe!

    SvaraRadera