Recent Posts

torsdag 19 november 2009

Resultatet



Det blidde nåra sånna här. Serietillverkning är det abslout tråkigaste jag vet, därför blev det bara 6 st :o) de ska få hänga i julgranen!
När får man som tidigast tain julgranen? Jag har tagit in min redan första advent sedan jag började ha egen julgran :o)
Jag har inte börjat julpynta än. Den stora abstinensen försvann lixom! Jag börjar nog lite smått på måndag!

Idag är vi hemma hela dagen, Ralf är nämligen lite lurig i magen! Han är pigg och så, men pjukar (mer än vanligt) och har spruttibangbang! Har bytt ett antal ryggbajsar igår och idag. Tvättmaskinen får gå på högvarv! tack och lov att man hat egen nu för tiden!

3 kommentarer:

  1. Fint det blev! Jättesöta! Duktig du är gumman!

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina!!!
    Hoppas Ralf blir bättre snart!!
    Kram på er från moster Pilla

    SvaraRadera
  3. Paula...nu får jag hinner inte med komplex!!! Vart får du alla ideer från och förverklignade av dessa!!Allt du gör vill jag göra, men det går ju inte! Det är ju jag som är storassyter o du som ska se upp till mig, nu har det blivit helt tvärt om!!!! Fast det känns både kul o skönt, Trots "hinner inte med" komplex!! Men det är det värt...kanske...=))))
    Kram Pilla

    SvaraRadera