Recent Posts

tisdag 1 december 2009

Jag slutar aldrig att förundras...

... över den problem-lösar-driften min make har! Han ser/ hör ett problem, går och grunnar lite över det, sen löser han det.
Han bara gör det! Fixar, allt, stort som smått! Alltid.
Till listan av lösta bekymmer kan ikväll läggas "lära-gå--stol vs. mattor-problemet"
Alla ni mammor där ute har garenterat muttrat lika mycket som jag över alla knyckliga mattor som denna gåstol medför. Och alla bebisar muttrar över alla dessa eviga mattor som är ivägen överallt!
Här har vi ett problem!
Anders såg problemet och skruvade dit andra hjul på lära-gå-stolen. Hjul som rillar på kullersten om så behövs!
Bebis nöjd, mamma nöjd.
Och som anders brukar säga: Happy wife, happy life!

Tänk vilket kap jag gjorde där på mcdonalds för snart 9 år sen...

4 kommentarer:

  1. Jag är impad. Grymt impad! :-D

    SvaraRadera
  2. Anders!!
    Du är en klippa!!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vilken kille du hitta!! :)Kram på er och heja Ralle som nu kan gå över stock o sten! :)

    SvaraRadera
  4. 9 år sen...hur lång är inte det???!!! Vi har blivit gamla!!!
    Ja, Andy han kan grejerna, helt klart!

    SvaraRadera