Recent Posts

onsdag 9 december 2009

Kan inte sova

Stackars stackars sjuk som jag varit idag så tog jag mig en eftermiddagslur.
Det skulle jag inte gjort. Nu kan ja junte sova! mitt i natten är det, och jag kan inte somna! men å andra sidan är det bra, pigghet= friskhetstecken.

Jahaja, nu sitter jag här och svamlar igen. vad skaaa vi hitta på att skriva...?
Jo, jag har ont i ryggen! det ni!

ocheeh...
Ralf ska ha barnvakt för första gången på fredag! Vi ska på julbord med jobbet och han ska följa med kusinerna på luciatåg...
usch, hemska tanke att lämna bort han en hel kväll! jag förtränger det igen! *förtränger*
Sådärja...

jaa... vad kan jag skriva mer då...
på söndag sjunger anders med sin kör på slottet i gustaf den III:s sal. åk dit! det böjkar kl 17.30 tror jag (om annat kommer frida garenterat rätta mig i kommentarsfältet, så läs där!)

mm... det va det det...
jajust, på lördag ska vi gå och köpa julgran...

hmm...
Jag målade några plankor idag, bland annat en välkomstplanka som ska stå i hallen...

eee... vad mer då...
jo! idag när jag beställde en julklapp till anders via nätet så råkade jag stava min mailadress fel. det tokiga är att om man skriver vadsomhelst framför @personligalmanacka.se, förutom de adresser som är uppbokade, så kommer det till anders inbox! hängde ni med? alltså om man skriver hejhopp@personligalmanacka.se eller lattjolajban@personligalmanacka.se eller nåt anna som inte är registrerat, men som slutar på @personligalmanacka.se så kommer det till honom.
Detta resulterade på att bekräftelsemailet med hans julklapp kom till honom. Kul! God jul, överraskning överraskning!

Äh, nu kommer ja inte på nåt mer!
Nu MÅSTE jag sova!
God natt cyberspace!

1 kommentar:

  1. Eftersom jag ju inte vill bryta ditt löfte kommer här ett förtydligande: ;-)
    Konserterna är två till antalet och infaller i rakt efterföljande ordning under kvällen den 13 december.
    Konserto numero 1: 17:30
    Konserto numero 2: 19:30

    I nuläget är det viss slagsida åt den tidigare konserten, så vill man vara riktigt säker på att få en plats, utan att behöva förboka, rekommenderas den senare tillställningen.

    Hej och hå och tack för visat intresse!
    *niger och backar ut genom ridån*

    SvaraRadera