Recent Posts

tisdag 8 december 2009

Något så hiskeligt synd om!

Igår kväll blev jag hur förkyld som helst! Eller förkyld, jag fick svinis förstås!!
På en halvtimme gick jag från frisk till sjuk. Och nu ligger jag här i sängen och är alldeles förskräckligt synd om!

Som tur är sover lillfjärten. Till skillnad från i natt... Han har fått för sig de senaste nätterna att nattetid är den bästa tiden att träna rösten och mamma och pappas tålamod! Detta gör han i perioder om ungefär två timmar, åtskilda av ungefär en timmes paus.
Det låter väl kul? Ni som inte har barn blir väl ohyggligt sugna på att införskffa ett i läsande stund?
Ja, så lajbans är mitt liv just nu!
Men ja änte bitter!



4 kommentarer:

  1. Men oj din stackare. Hoppas verkligen att du blir frisk snabbt och att din skrikande baby slutar upp med sina röst träningar =)

    SvaraRadera
  2. Stackare!!! Har du blivit sjuk!!
    Ring o jag ska va barnvakt en stund!!!
    Kram Pilla

    SvaraRadera
  3. Stackars dig!!! Men, nu ser jag vad din snälla syster skrivit och blir genast störtavundsjuk! Hur får man sina systrar att brista ut i dylika uttalanden?!

    SvaraRadera
  4. Frida!!! Det är bara för att hon är en sån liiiiten lillasyster!! Jag är ju nästan mormor!! Vänta du bara till er minsta lillasyster blir mamma!! Det är SÅÅÅÅ mysigt!!
    Kram Pilla

    SvaraRadera