Recent Posts

måndag 21 december 2009

Saligt lycklig över...

... min man och stora hjälte här i livet.
... min helt ofattbart ljuvliga bebis.
... vårat stora fina fina hus.
... att vi får fira jul utan att åka miljoners mil med bilen.
... att bebis inte är mjölkallergiker.
... att vi har miljoners med mycket snö och riktig vinter.
... den förtjusande blandningen av julstök och julmys som december bjuder på.
... att morgondagen innebär pulkaåkning och godisbak och julklappsinslagning.
... att vi har världens bästa familj och vänner och kyrka.
... vårat nya nyårskoncept -NioTio, som känns helfräscht!
... att jag när som helst kan avsluta detta inlägg och lägga mig att sova.
... att jag och min pyttelilla familj med största sannorlikhet tar en restresa till solen i februari.

Och en massa annat förstås! Dej till exempel, För du som läser detta är förmodligen familj/ släkt/ vän! Är du inte det så är du iallafall människa, vilket gör dej lajbans ändå! Glöm inte det! Du är lajbans!

God natt!




2 kommentarer:

  1. Lajbans värre kan man bara säga! :) Skojsigt med allt från resa till ingen allergi, typ alldeles alldeles underbart!

    SvaraRadera
  2. Härligt att han ej har allergi!!!Wow! Härligt me resa!!! God jul snygging!

    SvaraRadera