Recent Posts

fredag 15 januari 2010

Hemma igen!

Nu är vi hemma igen. Efter vår våldgästning av mormor och morfar.
Jag och moster Carro hann efter semmelpremiären med ett par loppisar i Kumla. Där inhandlades en prima saftmaja för femtio riksdaler! Nu vill vi ha sommar å jordgubbar så vi kan göra jordgubbssaft!
Innan hemfärd igår så åkte vi hem till Emmaklämma och tittade på deras nya hus. Värsta Ernst- potentialen! Huset dignade av kaminer, kakelugnar, trägolv, små uthus och andra prickar över i. Jag tyckte hon kunde dela med sig...

Väl hemma bjöd Uppsala på biokväll igen. Avatar. En trevlig film. Och hur snygg är man inte i dessa 3D-glas?? Tur man har sitt påre torra. Värre är det för mina singelvänner...



3 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Inte för att jag hade fattat att ni var borta, men ändå! :-)

    Vi har också tänkt att kolla på Avatar, men än har det inte blivit av. Hoppas att den går i 3D ett tag till!

    SvaraRadera
  2. haha....kan se framför mig dessa glasögon, ja, skönt att man har sitt på det torra!:-)

    SvaraRadera