Recent Posts

fredag 8 januari 2010

Skjut inte upp till imorgon vad du kan skjuta upp till i övermorgon!

Det förblev ostädat igår också... Jag hann inte, för det blev biobesök istället... (visserligen kl 21, men ni vet, man ska måla mascara, klura på om man ska ha varma chips eller popcorn... Ja, det är mycket förberedelser ska ni veta!)
Men det är ingen fara, det är ingen som stjäl min städning ifrån mig, jag har den kvar till idag!
Tack och lov har vi endast haft ett spontanbesök den här veckan... Det skulle kännas genant om mitt stök blev offentliggjort!

Ang bion så såg vi Sherlock Holmes. Den var bra tycker jag. Lite för läskig för min del, men den kändes klurig och genomtänkt. Dessutom var miljöerna ytterst inspirerande för en biblioteksinredare!
Biblioteket blir sakta men säkert vitare och vitare om tak och väggar.

Ralf hade telefonpremiär igår. Han tyckte det var såhär kul:



Det var nämligen väldigt läskigt att någon stoppat in hans pappa i den där lilla manicken!

3 kommentarer:

  1. Så uppgiven man kan se ut då =)

    SvaraRadera
  2. Men lille vännen då!!! Sååå sööööt!!
    Den där lilla underläppen!! Pussgubben då!!

    Visade mannen bilderna där Ralf hittade snask i granen!
    De bilderna är ju helt ljuvliga!!!

    Stor kram Jeanette

    SvaraRadera