Recent Posts

söndag 31 januari 2010

Värsta synd om!

Så var det min tur att ha magsjuka. Kolla va synd det är om mej:






Lite härligt känns det dock att alldeles innan jag blev sjuk, då man är som smittsammas, det vill säga igår, så träffade jag nästan en miljon potentiella blivande magsjuklingar! Moahahaha!!!!!!!
Dela med sig, eller snåla, lite baciller får man tåla...
Skadeglädje är den sanna glädjen! Insjuknade fall kan rapportera i kommentarsfältet!

(jag kanske är värd lite magsjuka??)

4 kommentarer:

  1. Stackars gumman! Skulle vilja komma å se film me dig!!

    SvaraRadera
  2. Må du kräkas och ha springbajs i en vecka! I alla fall om du har smittat mina nära, eller mig.

    Annars önskar jag dig ett oerhört snabbt tillfrisknande!! Det är ju svårt att vara en snoffsig lattemorsa om man måste hålla sig inom en radie av max fem meter från toan...

    SvaraRadera
  3. Kan berätta att de två första fallen är inrapporterade; Maya och Alma har kräkts så det står härliga till inatt! Varsågod!

    SvaraRadera
  4. Tack syrran!!Varsågod för trädbeskärningen förresten!

    SvaraRadera