Recent Posts

tisdag 16 februari 2010

Mitt hjärta

Photo by Anders

Min lilla grodunge fick diagnosen förkylningsastma igår. Det var inte min lyckligaste eftermidddag/kväll kan jag säga. Sköterskan var för hårdhänt, doktorn för arrogant, mamman för trött och bebis för ledsen...
Till sist kom vi hem med en hel påse med olika inhalationer, en helt slutkörd bebis som sov som en stock och en storgråtande mammsing. Vid dessa tillfällen är det mer än fantastiskt att vara gift med Anders, stormfastheten själv.
Men efter regn kommer solsken! I natt sov vi som stockar hela familjen, för första gången på nästan en vecka! Å så skönt! Ralf andades så lungt och fint hela natten. Vi hoppas att det håller i sig.

Tack förresten för alla snälla kommentarer om nya bloggdesignen! Jag tyckte Caisa K hade så fin blogg att jag laddade ner samma mall :o) Eller jag och jag, Anders mest :o)

3 kommentarer:

  1. vilken jättesöt bild på Ralf!

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!
    Stackars lilla Raffe!
    Vad jobbigt att de va så hårda, vet hur känslig man kan vara när de ej har nåt hjärta, ungen e ledsen osv! Lilla Pupplis, du behöver en Hanna kram tror jag:-)! Skönt att ni fått sova! Är det tillfällig astma?
    Kram

    SvaraRadera
  3. å varför förresten finns inte min blogg länkad på din:-(????

    SvaraRadera