Recent Posts

torsdag 2 september 2010

Lugnet mellan stormarna

Här ligger jag i badkaret. Det är alldeles tyst i huset. Ralf sover och de fem miljoner syskonbarnen jag lyckats samla under mina vingar har åkt till skolan.
Tyvärr har jag fyllt på med för varmt vatten i badkaret. Det börjar mest kännas svettigt... Annars känns det här som en bra paus. Ett bra lugn mellan stormarna!
Men jag tycker om mina små virvelvindar! De ger energi tycker jag!

I veckan har även farmor och farfar förärat oss med besök! Det är fart på di gamle! Det snickras, fixas och donas! Rabatter rensas och klätterrosor binds upp! Farmor och farfar kunde bo här för jämnan tycker jag;o)
Men vi tackar av hela våra hjärtan för att ni är som ni är!

I övrigt så ska vi på ultraljud idag! Och mamma Lundberg planerar bli första hjälpare inom röda korset! Mer om det en annan gång. Lugnet mellan stormarna har nämligen tagit slut. Hårtvätten får vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar