Recent Posts

tisdag 18 januari 2011

Tisdag indeed!

I morse var vi hos barnmorskan, jag och bebis! Alla värden var bra, ink blodtrycket! Hurra!
Ja... Det skulle va vikten då:-) dock känns det mer ok den här gången. Har gjort det förr lixom... Sist tänkte man att jaha, nu ska man se ut såhär resten av livet, grattis Anders:)
Bebis har lagt sig till rätta och väntar på startsignal från högre makter.
Han är mer än välkommen!

I övrigt så känner jag mig väldigt, väldigt, väldigt gravid idag! Ni vet, sådär otroligt höggravid på alla sätt. Det var så illa i förmiddags att Anders till och med åkte hem från jobbet för att låta mig sova. Det ska ni veta, det ska mycket till för att Anders ska vara hemma från jobbet:)

Igår va det girls night out. Med bio och fika. Det var väldigt najs. Anders hade dessutom gjort fint här hemma medans jag var borta. All kärlek till min fina Anders-hjälte! Som för övrigt varit min, bara min i sju hela år på måndag! <3



- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Snart kommer han!!! Skönt för dig! Va go Anders e mot dig!!! Kram

    SvaraRadera