Recent Posts

torsdag 10 februari 2011

Folke!

Låt mig presentena det senaste tillskottet i min samling "finaste människorna av hankön"; FOLKE Per Anders Lundberg!


Folke föddes den 8e februari klockan 15.59, vägde 4240 gram och var 52 cm lång! Att klämma ut denna unge var en ny upplevelse måste jag säga! Denna förlossning hade nämligen förärats av närvaron av värkpauser till skillnad från när Ralf ville ut! Regelbundna stunder av icke-smärta! Helt klart att föredra! Här en bild på snygga mammakexet mitt upp i arbetet med lustgasen i högsta hugg! Länge leve lustgasten! och värkpausena!


Nu är vi hemma och bara gosar! Ralf är mycket förtjust i sin bror! Han pussar och kramar mer än gärna. Hårt och länge. Som ni ser så har inte Folke lärt sig uppskatta den hårdhända behandlingen ännu... :o)



3 kommentarer:

  1. Nämen så fantastiskt mysigt! Jag håller helt med, andra förlossningen med värkpauser är helt klart att föredra! :)
    Gosa och mys nu!

    SvaraRadera
  2. Wow!! va underbart! Härligt att höra, min andra förlossning va oxå pauser å helt enkelt mycket lättare å bättre! Härligt att han är här! Bra kämpat pupplis! Kram

    SvaraRadera