Recent Posts

torsdag 24 februari 2011

Jiha!

Jag säger då det: ett barn- inget barn. Två barn- tio barn!
Vart är extraarmarna som behövs?
Anders jobbar sin tredje dag. Vi andra har inte varit utanför dörren sedan dess:-)
Jag riktigt längtar tills om några veckor, då man börjar komma in i det hela och livet rullar igen.
Folke sväljer massor av luft när han äter och har lite magknip...
Ralf har fullständig slagsida på sovrutinerna och vaknar 4 på mornarna...
Livet känns ärligt lite kaosartat för tillfället. Men det reder sig inom sin tid...




- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Och lagom till jag befinner mig i samma situation har du hunnit dra på dig en massa superbra extraarmstips!

    SvaraRadera
  2. Lycka tillkära svägerska. Själv njuter jag av att hela familjen är hemma. Vi har haft riktigt semester känns som. Få se hur det artar sig när tobbe börjar arbeta men det är en hel vecka kvar.
    Kram på dig och lycka till.

    SvaraRadera