Recent Posts

måndag 11 april 2011

Bilar!

Om jag säger såhär; filmen "Bilar" är ren och skär hårdvaluta här hemma. Och den senaste tiden, när sjukomarna avlöst varann så har den filmen spelats både en och annan gång kan jag säga. När allt var som värst rullade den tre-fyra gånger om dagen:o)
Frågar man Ralf så är Blixten numera det ballaste som finns. Rorri, som var favoriten förut, har bleknat.
Uttryck som "kasching, kaschao" tillhör vardaggspråket i huset. Ni med pojkungar vet vad jag talar om, för er andra kan jag berätta att så säger Blixten när han ska stajla :o) temat för tvåårspresenterna är helt klart givet!

Men idag nöjer vi oss med att spela soundtracket till filmen. Inte helt tokigt det heller, kan jag meddela! I övrigt är planen att tömma alla fönster idag, för imorrn kommer fönsterputsaten till oss! Lyxigt värre!



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. O så mysigt! Levi har precis också förälskat sig i Blixten. Och i sommar kommer uppföljaren. Oj vad vi ska gå på bio!

    SvaraRadera
  2. Hemma hos oss har filmen gått i flera år och är fortfarande lika populär:)

    SvaraRadera
  3. Jamen visst är den mysig! Det var det enda Levi såg när han var 2. Nu har dock intresset svalnat och man blir lite nostalgisk! ;)
    Skönt att ni mår bättre!

    SvaraRadera
  4. Hihi, hemma hos oss är Blixten och Bärgarn de stora idolerna!! Blixten heter "Binntjao" av den stora och "Bitten" av den lilla =)

    SvaraRadera