Recent Posts

fredag 8 april 2011

Ny dag, nya tag!

Tänk vad en god natts sömn kan göra! igår var missmodet på topp, idag har jag nytt hopp! Inte för att ungen käkar ännu, utan bara för att man fått sova.

Inspirerad av storasyster så driver jag egen agenda här på sjukan idag! Min tes är att Folke är sur! Han är irriterad på sonden och att bli väckt för att käka hela tiden. Därför försöker jag få de vitrockade att ta bort slangen och låta oss åka hem på permis! Så att Folke får chansen att leva och äta enligt egna regler igen.
Han är ju nämligen lite tjurskallig och vet hur han vill ha det.
Så nu väntar vi på ronden och det slutgiltiga beslutet. Håll tummarna! Min undersköterska håller iallafall med mig. Hon har lovat att förbereda doktorn där ute :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar