Recent Posts

fredag 6 maj 2011

Rivstart

Hittills idag har vi hunnit med bajskalas, duschbråk, mattrug, bebiskräk delux, leta efter borttappade Bärgarn, spillt, torkat, vrålat och gnällt. Och klockan är inte ens halv åtta. Vissa mornar rivstartar på ett rivigare sätt än andra...
Nu sover båda två igen, och lugnet har återvänt till Villa Lundberg.

Nu ska jag hoppa in i duschen. I förmiddag ska Folke få sin första vaccination. Sen bär det iväg till stadsparken med mysiga mammaklicken! Anders är iväg på långväga idag. Åkte tidigt och kommer hem sent.
Innan han for så tog han fram en urgammal jeansjacka ur gömmorna. När jag såg honom i den förflyttades jag tio år bakåt i tiden, när jackan var nyköpt. Vi var i London tillsammans med vad som kom att bli paret Gadd. Jag var 17 och sådär hals över huvud dökär som bara en 17åring kan vara! Jag minns som igår när han kom knallandes genom hotellkorridoren i sin nya jeansjacka. Jag tyckte han var SÅÅÅ snygg:-)
Det är han fortfarande!

Just ja, dushen var det!
Ha nu en fin fredag! Det ska vi ha!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. ojojoj vilken full rulle, du e grym!!!
    Känns som igår, haha, oj va kär du va, va jag mobbade dig:-) Stackare!!! Ni e så fina! Ni skulle följa med oss till London i sommar så skulle det bli värsta reunion, vi har ej hunnit boka biljetter än:-)!!!!!Vad sägs??!!!!!!Pöss

    SvaraRadera