Recent Posts

måndag 9 maj 2011

Sunny monday!

Igår var vi på barnväldignelsegudstjänst i citykyrkan i stockholm. Mycket fin kyrka måste jag säga. Skulle jag inte ha min egen så skulle jag nog gå dit!
Det vad fina Levi och Elsie-Li Björk som fick sitt på det torra så att säga:) efteråt var det smarrigt kyrkkaffe. Men dont you worry angående mitt sockerprojekt, för Samuel, som tänker på allt, hade bakat en smarrig tårta special!
Annat var det för Levi och ElsieLi, som fick varsin superfin mini-tårta att gå loss på! Vilken lycka för en småtting!
Efter hela kalaset åkte jag och Anders och boysen till Rosendals trädgårde ute på djurgården. Å, dit måste vi åka igen på ett heldagsprojekt när det börjat blomma mer! Jättefint! Och gossarna sov gott i vagnen så jag och Anders fick sitta länge och äta mat och prata! Ren lyx för småbarnsföräldrar:)

Idag har det varit lekparksförmiddag i den soliga soliga solen! Härligt med sommar! Nu ska vi fredagsstäda fast på en måndag :) och packa lite, för imorrn tar jag och boysen en sväng till nya bebiskusinerna på Carlslund!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Tycker ni är sån underbar familj! Åker till en vacker trädgård å myser!!!

    SvaraRadera