Recent Posts

onsdag 15 juni 2011

Latmask!

Klockan är halv tolv och jag och boysen ligger fortfarande i sängen och mojsar/ hoppar/babblar/facebookar/sjunger/äter välling/leker med bilar. Ren och skär carpe diem tycker jag :)


Nu ska vi fånga resten av dagen genom att packa iordning våran husvagn igen! För imorrn far vi ner till småland på försommarens andra släktträff! Denna gång är det släkten på farmors sida som ska träffas.
Igår var jag på stan på tu man hand- jag och betalkortet! Shopping deluxe! Avslutade med god middag tillsammans med en long-time-no-see-vänninna. Mysigt! Man lever så fullkomligt i sin småbarnsbubbla att man lixom glömmer bort att det finns en värld utanför oxå! Det finns rent av folk som inte har barn överhuvudtaget!

Nu ska jag hoppa i en av mina nyförvärvade sommarklänningar och fortsätta mitt småbarnsbubblande liv!

Fridfull onsdag tillönskas eder!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Saknar er kära syster lyster!! Så mysigt ni verkar ha det i sängen;-) Den tiden kommer inte åter, så passa på att njuta!! Ha det så mysigt i Småland sen!! Kram Pilla

    SvaraRadera