Recent Posts

torsdag 25 augusti 2011

Ser du vad jag ser?





Själv ser jag en prunkande perennrabatt till bredden fylld av läckra växter som avlöser varann i blomning. En rabatt där strikta buxbomsbollar står bredvid vildvuxna nepetor. Där skira små vårlökar lämnar över till taggiga bolltistlar. Mitt i detta lite oväntade inslag som ett fågelbad, några betonglöv...
Jag vet, jag är på tok för insnöad... Men har jag tur så räcker min entusiasm ända tills dess att rabatten är fördig :)

För övrigt så brann frukostljusen idag. hösttecken. :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hoppas entusiasmen finns kvar när det är dags att rensa ogräs... =) Då brukar min försvinna, har pga det jämnat mina rabatter med marken och sått gräs istället. Fast några rabatter är kvar, 4 av 7, fast nästa år åker nog en till bort. =)

    SvaraRadera
  2. Vajert:)Kan man anlita dig?!Kram cj

    SvaraRadera
  3. Riktigt nice Paula! Ser fram emot att komma på besök snart och beskåda konstverket med egna ögon!
    /Kristofer

    SvaraRadera