Recent Posts

lördag 25 februari 2012

Storvreta Trädgårdsförening

(Med risk för att verka sisådär 65 igen...)

Jag har gått och blivit så sugen på en trädgårdsförening! Enligt mina undersökningar så finns en i Tierp och en i Uppsala. Men Tierp är så väldans långt bort och den i uppsala kändes så... ja, som mycket annat i superakademiska uppsala...
Nåja, så jag tänkte vi kunde ta och starta en egen?! En Storvreta Trädgårdsförening? Där vi kunde besöka varandras trädgårdar, gå på mässor, besöka botaniska, ha frö- och perennbytardagar, gjuta krukor i betong och ja, bara låta oss inspireras av varann!

Är det NÅN som kunde vara LITE sugen?


- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. /Från Lina alltså

    SvaraRadera
  2. Jag är på!!
    Kan tänka mig minst 2 till som vill va med!! :)

    Kramar J

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Låter som en jättetrevlig idé! Fick höra talas om den genom Kristina på Biblioteket. Tyvärr kan jag inte komma på uppstartsmötet ikväll men jag hänger gärna på ändå!/Sofia Kottorp

    SvaraRadera
  4. Hej Sofia! Kul att du vill vara med! Du kommer hitta info om nästa träff på storvretatradgardsforening.blogg.se mvh/Paula

    SvaraRadera
  5. storvretatradgarssallskap.blogg.se skulle det vara!

    SvaraRadera