Recent Posts

söndag 31 augusti 2008

vecka 7+3

nu vet alla! hurra! nästan alla! det är släppt iallafall:o) och eftersom man är med i en stor kyrka kommer det väl inte dröja allt för länge innan alla vet :o) oj va det är kul att berätta!

mamma blev nog lite bekymrad/glad tror jag... liiiilla paula... hur ska det gå?

jag har börjat må lite illa... inte så kul alls med tanke på att jag börjar mitt nya jobb i morgon... men jag har köpt speciella akupunkturarmband mot illamående, och jag tycker att det hjälper. sen om det är placebo eller ej det känns som att det kvittar, bara jag slipper må illa:o)

det är så spännande hela det här projektet! vaje dag sitter vi och tittar i boken "ett barn blir till" och förundras över att det faktiskt ligger en sån där innuti min mage! overklighetskänskorna är totala...

2 kommentarer:

  1. Hiii, já hittar dig nog allt. Spännande projekt. Lycka till med magen och vad som försegår där :)

    SvaraRadera
  2. Era små busar!! Jag visste väl det var så.Längtar redan tills man får sitta barnvakt t erat lilla pyre,kommer bli sååå söt! funderar på om d blir en jakobssonare eller lundbergare :)
    Bamsekram fr "moster" Carro

    SvaraRadera