Recent Posts

onsdag 3 september 2008

vecka 8 nånting...

som ni ser på rubriken så har jag tappat räkningen... eller rättare sagt, den räknaremojängen på internet som jag hittat, har tappat räkningen... nåja, jag får väl sätta mig och räkna på det gamla hederliga sättet...

illamåendet har gett vika till förmån för hungern!
Jag är så in i norden gripandes hungrig!!! hela tiden!! äter jag så hjälper det en pyttestund, sen är jag lika aphungrig igen!! hopplöst! magen kurrar och kurrar som om jag inte ätig på hundra år! detta trots att min underbara underbara man alldeles nyligen serverat mig pytt i panna med rödbeter och ägg!
japp, det där med matlagandet kommer tydligen med papparollen :o)

jag har köpt en mobil till bebisen (och nej, alla ni teknikfixerade 2000-talsmänniskor, inte en mobiltelefon, utan en såndär leksak man hänger över vaggan). jag vet, det är på tok för tidigt att börja bebisshoppa, men det va ju så urgosig att jag inte kunde låta bli! det är ju inte varje dag man hittar mobiler med virkade fordon...?


1 kommentar:

  1. din skit unge. Ha en blogg men inte säga till favo brorsan :)

    SvaraRadera