Recent Posts

tisdag 23 september 2008

vecka11

idag har vi gått in i vecka 11! det är alltid kul att byta vecka, det är ju än så länge det enda kvittot på att det faktiskt händer något!

Idag har jag fått börja äta antibiotika, för det visade sig vara en riktigt ful urinvägsinfektion, trots att jag inte känt av något... nåja, vi hoppas det gör susen!

Det är en underbar känsla, att känna tröttheten sakterliga ge vika! underbart! idag har jag till och med städat lite grann hemma efter jobbet! och ikväll blir det tjejmys! fantastiskt, livet återvänder!

1 kommentar:

  1. hej hej! Det här är Rebecka Woods (fd Wedemalm) hanan Gadss kompis..ja du vet vem jag är. :) Jag e också gravid å vi e i samma vecka :) känner igen mig i din blogg..tröttheten var hemsk! men man blir ju så lycklig av attd et ligger en liten krabat där inne!!

    SvaraRadera