Recent Posts

måndag 22 september 2008

vecka 10

Hej hej! idag har jag och Anders och peanut varit på inskrivning hos barnmorskan! det va lite pirrigt innan, men barmorskan va supersöt! det gick bra, alla värden va bra... nästan alla, det visade sig att jag hade lite bakterier i kisseriet, vilket inte är helt ok när man är gravid... jaja, det blir väl en anibiotikakur sen är den saken biff:o)

det känns lite mer verkligt nu när man är inskriven hos barnmorskan... för för övrigt så undrar jag nästan om jag bara inbillar mej att jag är gravid! magen växer ju aldrig!
jag ser stora gravidmagar överallt! som är så stora och runda och fina! jag längtar tills jag har en egen :o)

Jag tror att tröttheten äntligen har vänt! för de senaste dagarna har kännts bättre! jag hoppas jag är mig själv igen snart, det är ingen höjdare att vara dundertrött...

Kramelikram!

1 kommentar:

  1. Vi får se vad du tycker om gravidmagen i v 38-43 ;D Då är ju magen rätt otymplig i regel och vääääldigt tung. (jag hoppas du slipper att gå så länge, det var fruktansvärt jobbigt)

    SvaraRadera