Recent Posts

tisdag 21 oktober 2008

vecka 15!

helt plötsligt började tiden gå lite fort! graviditeten står lixom inte helt stilla längre...

de senast två veckorna kan typ sammanfattas mad tre ord: illamående, trött, ledsen.
här om veckan satt jag och storgrät framför "Doktor Åsa" på SVT... och det ger väl en rätt så bra inblick i hur det varit :o)

nåväl, sedan i helgen har det iallafall känts jättebra! nästan helt vanlig rent av! magen har börjat växa! hurra! äntligen! som tur är går vi ju runt i vita tält på jobbet, som döljer mycket mage. men när man bytt om till civilkläder så gäller det att slinka därifrån illa kvickt, eller berätta... jag borde verkligen berätta... jag tror jag gör det på måndag...

för övrigt så väntar vi på att få en kallelse till ultraljud! å va kul det ska bli! jag hoppas vi kan se om det blir en pojke eller flicka...:o)

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Ni väntar barn! Vilken spännande tid ni är inne i och vilken ännu större lycka som väntar på er.../Dèsirée, Natanael och lilla Flisan

    SvaraRadera