Recent Posts

onsdag 29 oktober 2008

vecka 16!

å vilken bra dag det har varit idag! underbar! jag har knappt mått illa alls! glory!!!
lunchen, som de senaste veckorna varit den allra värsta av dagsprövningarna, gick idag ner nästan som helt vanligt!

det känns SÅ fantastiskt! har nog aldrig varit så lycklig över hälsa :o) jag hoppas innerligt att det håller sig!

idag har jag äntligen hittat en mammajacka! som även en stor mage får plats i! jag har ju gått runt i min gråa kofta å huttrat i flera veckor nu! men nu är det ändring på det! polarn och pyret av alla ställen var svaret på mina böner! helgalet snordyr var den: 1798:- ... jaja...

börjar fundera på om dom tappat bort min ultraljudsrremiss på sjukan... för ingen kallelse har kommit ännu... och det är ju typ i vecka 18 man ska göra det.... jag kankse borde ringa å fråga?

1 kommentar:

  1. Kul å hitta din blogg gumman!
    Vill se jackan för det priset:-)!! Polarn e snyggt!!!
    Kram

    SvaraRadera