Recent Posts

torsdag 20 november 2008

Äntligen vecka 19!

Vecka 18 vart ju så förfäligt lång, då ultraljudet hänvisadetillbaka klockan i tre dagar! jag har alltså varit gravid i vecka 18 i en å en halv vecka! nåja! nu är det vecka 19! snart halvvägs!

Bäbis sparkar för fullt! å va det är mysigt! igår va jag bergsäker på att det va så hårt att även Anders skulle känna, så jag la hans hand på magen och så efter ett tag levererade ungen en såndär riktig kick! Jag tittade på Anders med stora ögon... men han kände ingenting... usch va trist det är att var ensam om denna fantastiska känsla... jag längtar verkligen efter att Anders oxå kan känna...

Magen har börjat växa mer och mer! igår när vi kramades lite i köket ( ja, vi gör sånt!) sa Anders: "nämen! nu börjar ju magen bli lite i vägen!" fast på ett mysigt sätt... den ska ju som vara där...

2 kommentarer: