Recent Posts

torsdag 27 november 2008

Halvvägs!

idag går vi in i vecka 20! det betyder att halva graviditeteten är avklarad! på ett sätt känns det som att man är gravid i en miljon år, och på ett annat sätt känns det som att det gått ganska fort hittills!

Bäbis sparkar för fullt! Nu känner Anders oxå sparkar! Det är SÅ mysigt! Nu för tiden är allt bara mysigt! inget illamående, överkomlig trötthet... bara mys! om det är såhär att vav gravid så kan jag gott vara det hundra gånger!

I veckan har anders och jag varit på färd till helsingfors med hanna och kristofer gadd! det va mysigt! men medans vi va i finnland slutade bebis sparka! jag skakade och buffade på magen, men han ville inte sparka, men så fort vi var åter på svenskt vatten så kom de efterlängtade duttarna! detta tolkas som att bebis helt enkalt inte gillar finland! han låg därinne å surade!

Igår julstökades det för fulla muggar! MYS!!! det hela blir ju inte sämre av att vi har MASSOR av snö! å va najs det är med vinter!!

Bebis har fått sina första kläder:o) en blå sparkdräkt i velour alá Anders-på-sitt-studentplakat, för er somkänner till den bilden! å så gosigt det ska blir när han kommer ut!!! jag ska gosa hela dagarna!

1 kommentar:

  1. åh va mysigt, gosdräkt!!!
    Va så kul å resa me er, trots min ångest över hur "hypad" jag va:-(

    tur att han e svenne!

    SvaraRadera