Recent Posts

söndag 22 mars 2009

En pyttefjuttig liten liten månad kvar!!

Idag är det den 22:a, och imorgon den 23:e... och den 23:e plus 1 månad (+ lite övertid)= bebis! HURRA!

Helgen har haft lite speciella aktiviteter, Anders har nämligen NYPIT mig! Jättehårt! Jag har massa blåmärken på armarna! Det var nämligen en del i förlossningskursen som vi deltagit i. Övningen gick ut på att Anders skulle nypa mig allt vad han kunde på insida av arm/lår och jag skulle andas och hantera smärtan utan att spänna mig och freaka ut. Det gick bra... Trots att det låter som en knasig kurs så tror jag att det kommer att hjälpa oss att trycka ut den dära ungen när det är dags för det...

Betydligt högre mysfaktor hade igår eftermiddag som spenderades i vårsolen på anrika konditori Fågelsången!

Idag har vi tittat på hus igen. Två stycken. Ett hade intressehalt 0, det andra intressehalt... hm...6 kanske... vi får se, Herren vet!

1 kommentar: