Recent Posts

tisdag 31 mars 2009

Halvsjuk och lite annat...

Jag har som åkt på två halvsjukdomar:
1: Hostan from hell, men är ändå inte värst förkyld.
2: Korta episoder av FULLSTÄNDIG magsjuka, men är däremallan som helt magfrisk.
Skumt...

Kenny Starfighterfilmen var som helt ok, den bjöd på en del skratt... även om jag är den sorten som klart föredrar den delen av dejten som består av den romantiska middagen :o)

Häromdan va jag och vännen M till Åland! Eller, vi klev aldrig i land, utan åt mest god mat och SHOPPADE TAXFREE, och spelade "finns i sjön"med kort.

Apropå kort: jag har blivit fullständigt drabbad av Patiens-mani! Det börjar ofta runt läggdags på kvällarna, för att hålla mig vaken till fram på småtimmarna! Detta har pågått i flera dagar och lett till att jag vänt på dygnet, vilket i sin tur lett till missade morgontvättider i tvättstugan, som ju förståss leder till ohyggliga tvätthögar och akut klädbrist! Hur ska detta sluta?

Det är som jag alltid sagt: Kort och tärning, satans gärning!

1 kommentar:

  1. Haha kan inte låta bli att le lite åt uttrycket "kort o gärning....".Ung som man var en gång i tiden, så spela vi kort på en kristen camping då kom en farbror och sa att djävulen satt under bordet. SÅ det kanske ligger nått i det ?!?!:)

    Men annars får du väl krya på dig -bästa medecinen e att SOVA!!!Så sluta spela hela natta så du e frisk o glader när Raffe trillar ut! =) KRAM!

    SvaraRadera