Recent Posts

fredag 27 mars 2009

Namnsdag!

Idag har Ralf namnsdag! Detta firas med middag och bio ikväll! Jag tror han kommer att uppskatta Kenny Starfighter, tror inte ni? :o) Hans mor och far kommer iallafall göra det!

Nu till en dystare nyhet: Jag har varit hos barmnorskan och vägt mig! Kan ni förstå att jag väger nästan 100 kg! Det känns inte ens pinsamt, så mycket är 100 kg! det är ju 0.1 ton!!
Japp, mina vänner: jag är en blåval!

Snacka om att jag ska amma när han kommer ut!! Nåde pojken om man inte är ett matvrak! Varendaste kilo ska han suga ut!!

4 kommentarer:

  1. Men va!? Lilla du, hundra kilogram? Jag bara måste få se hur du ser ut snart, inga inplanerade besök till Björks? Eller jag vet, lägg upp en bild på dig själv som preggo till allmän beskådan här!
    Can´t wait:)
    grattis till Ralf förresten

    SvaraRadera
  2. Det var jag som skrev, Louise Björk, du vet, Samuels lillasyrra
    Kram på dig
    //Louise

    SvaraRadera
  3. DU ÄR SÅ FIN SÅ! Såg dig ju nyss, ingen som syns alls!

    Grattis Raffe!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Va det mysigt???Hur va filmen?

    SvaraRadera