Recent Posts

söndag 19 april 2009

Har inte fött barn än:o)

Tänkte bara klargöra det!

Igår trodde jag dock att jag skulle ligga och krysta vid det här laget... vissa tacken tydde som på det... tyckte jag...
Utdrag ur ett samtal mellan mej och Anders inatt:
- Anders, jag tror vi ska paka BB-väskan iallafall!
- Men Paula (tänk dig nu en trött,trött Anders) SOV, du kommer inte föda i natt!
- Men det vet väl inte du! Det är ju i min mage det känns!
- Men jag känner dig, och vet att du grundläggande känner alldeles för mycket!

Som vanligt hade Anders rätt... här sitter jag nu, och magen är större än någonsin!

Nåväl, jag tror iallafall inte det kommer dröja tusen år till!

Angående havandeskapsförgifting så mår jag mycket bättre! Tack Gud! Det va INTE roligt i mitten av förre veckan nämligen! Nu mår jag helt ok, så länge jag tar det väldigt lungt!

1 kommentar:

  1. Åh, jag hoppas att han kommer inatt!!!!Förstår att du vill föda nu!!!Kram/Hannis

    SvaraRadera