Recent Posts

fredag 3 april 2009

igår...

... var oxå en såndär bissi day!
Från 6 på morgonen till 21.20 på kvällen var jag på språng... men bara med mysiga saker, som tex att åter gå en sväng på ikea, denna gång med syster lyster,
och träffa väninnan L och fika med väninnan F, dessutom råkade jag köra på en gubbe (inte så hårt som tur var... usch, hemska tanke), var hos barnmorskan på en extra blodtryckskontroll (som visade sig vara bra!)

Men ÅÅÅ vad trött jag var när jag kom hem! jag orkade inte ens sova!

Idag ska det vilas! Vila, vila, vila! Och tittas på hus! igen! Och påskpyntas!

1 kommentar:

  1. Åh vilken rulle det är på dig:-)
    Tack igen för det underbara kortet!!!!!!!!
    Va mysigt å spana på Ikea nu i väntans tider, man vill ju köpa en massa fina grejer:-)
    Tråkigt att det ena huset inte va intressant, huset "DET" kommer!!!
    Lav

    SvaraRadera