Recent Posts

söndag 5 april 2009

rubrik

Helgen har spenderats i underbara vårsolen i goda vänners lag! Dessutom har den innehållit mycket vila... välbehövligt då jag (och min pseudo-gravida make:o)) har varit SÅ trött de senaste dagarna!

Huset vi tittade på i fredags var rent av ett ruckel... inget med det! Däremot har vi nåt annat i kikaren:o) så hushoppslågan brinner vidare!

Ralf ligger och hickar som vanligt! Han är en liten hickunge! Läste i en bok att hickbebisar ofta är kolikbebisar... stämmer det så ligger vi ialla till...

Det ska bli SÅ spännande att träffa honom i på riktigt! Titta på honom och se va det är för en liten typ... Det är inte så många dagar kvar nu... Det känns spännande och overkligt!

3 kommentarer:

  1. Hej, vill bara lugna dig och säga att Mira-Li hickade i min mage HELA TIDEN. Men inte blev hon något kolikbarn, utan världens snällaste bebis som knappt sa ett pip =) Så jag håller tummarna för er! / Anna Lindau

    SvaraRadera
  2. Var det månne huset på Skördevägen ni inte gillade?? :-) Mina kära mr har inte hämtat sig från "chocken" än.... :-)

    SvaraRadera
  3. pauline: ja, det var verkligen förfärligt!!

    SvaraRadera