Recent Posts

onsdag 3 juni 2009

jag fortsätter väl då...

... eftesom ni tjatar :o)

Det är ju rätt så roligt att blogga, och jag har varit lite bloggsugen igen i nån vecka... så varför inte..?


Uppdatering sen sist då:

Ralf växer som ogräs! han har två dubbelhakor nu, vart ska detta sluta? han brås väl på sin mor på det området oxå:o) Den senaste veckan har han börjat le tillbaks till oss! Han är SÅ söt ungen! en vacker dag tar jag å käkar upp honom! men inte idag, idag nöjer jag mig med att skriva huskontrakt! Japp, kära vänner, vi har köpt hus! Det känns SÅ roligt!! som vi har letat! Om man vill se fler bilder än den nedan så kan man kolla HÄR!




Nu är jag alldeles trädgårdafixerad i tankarna!! Jag ska få min första lilla trädgård! hurra! Det första som kommer hända är att den monserstora tujan ni ser på bilden får kasta in handduken!
Vi är så lyckliga över vårt lilla hus! Gud är god!
Och sen måste jag visa det underbara smycket jag fått av Anders!
En sånhär fast i rött guld. Och så står det inte robin och linda, utan Anders, paula och ralf! Vackert vackert!!!

2 kommentarer:

  1. Wow, grattis, grattis, grattis! Till... allt! Bäbis med dubbelhakor, hus i underbara Storvreta, man som köper fina smycken.. Och välkommen tillbaka, du har varit saknad! Okej, jag smygläste... :)

    SvaraRadera
  2. Nämen hjärtat!!!Jag hade typ gett upp, trodde du ej bloggade mer!! Wow! Grattis! Vilket hus!! Hur snyggt som helst! Vad glad jag blir!!!!Love

    SvaraRadera