Recent Posts

onsdag 23 september 2009

Egoboost

Ralf har varit tjurig i eftermiddag. Han vill inte äta, inte sova, inte leka. Ingenting är bra!
Fram kommer bärsjalen! Lite irriterad över att jag inte får städa och packa som planerat, knyter jag fast honomoch gungar lite. Så tittar jag ner och ser det här:



Så suger det bara till i magen av lycka. Han ville ju bara gosa och somna hos mamma. Vilken egoboost man får! Vilken lycka att få sitta här med världens gosigaste unge fastknuten på magen!

4 kommentarer:

  1. Naw va gosigt! ja, det gäller att man tar gosstunder sålänge de vill gosa sådär:-)Förstår dock frustrationen över att ej få mycket gjort, men man får ta det senare:-)

    Tack för grattiset! Inom tele igen, bättre! Ska ringa snart. Ska till kyrkan nu ikväll Stefan S:-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer du att märka i all framtid...är det lite gnälligt så hjälper lite mammagos!!! Även när man fyller tio!! Sitta med barnen i soffan det är kvalitetstid!!!
    Jag minns mamma när man kom hem och hon satt i soffan och lixom bara väntade på att få höra om dagen...det var så mysigt. Mamma hade ett speciellt sätt att gunga när hon satt där i soffan, minns du det??
    Kram på dig/Pilla

    SvaraRadera
  3. Är du säker på att han inte var gnällig för han inte har en stödmur framför huset och sen vart han nöjd när han kom så nära dej så han hörde hur du hela tiden sa att jag ska komma och fixa den?

    SvaraRadera