Recent Posts

måndag 12 oktober 2009

Krassliga klubben

Nu är inte bara Ralf sjuk, utan även mammsen.
Sjuk och pipig bebis+ sjuk och pipig mamma+ hårt arbetande och upptagen pappa= dålig kombination.
Vi får hoppas det snart går över...

Nu sover iallafall lillpipisen.
Själv ska jag börja beta av min att göra lista:
- äta mitt sjuk-godis och dricka min 2litersdunk multivitamindryck som jag fått av Anders.
- läsa kallepocket- även den från Anders.
- Kolla på film som Pillan kom förbi med.
- Läsa traven med inredningstidningar som Pillan kom förbi med.
- Lyssna på Darins kalas-version av Viva la vida.
- läsa alla bloggarna.

Det är bissi bissi att vara sjuk!

2 kommentarer:

  1. stackars älskling.
    /Anders

    SvaraRadera
  2. Stackars gumman! Jobbigt att vara sjuk båda två! Men låter rätt så kul me alla sysslorna, bara Raffe sover några timmar:-) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera