Recent Posts

söndag 11 oktober 2009

Anders 15 minutes of fame! Eller nästan 10 sekunder iallafall...

Japp! RiksTV! Kolla här! Exakt 25 minuter och 40 sekunder in i programmet knallar en grönbeskjortad (åter igen- min blogg, mitt språk!) skönhet in till höger i bilden.

Oh, I´ve seen it tonight, kan jag säga. Och inte minst Anders själv. Ett antal gånger. "Paula, går jag verkligen sådär snett?", "Men den dära tanten, hon står ju bara där för att vara med i TV!", "Tur att jag petar i näsan precis bakom Mona.", "Kom Paula, kolla! Va grön den dära skjortan är!"
Ja vänner, listan kan göras lång.

Se själva!

3 kommentarer:

  1. Ahaa, man är väl hipp!
    - få se till att fixa en sån därn "känd från TV-knapp" till jackan.
    /han som tränar på autografen just nu.

    SvaraRadera
  2. Wow! Hur omåttligt häftigt som helst! Och beakta att Mona, som alla "vet" vem hon är, ändå presenteras med namnskylt medan Anders går otaggad i rutan. Detta kan ju bara tolkas som att det hippa TV-folket har full insikt om hur stor kändisfaktor Anders har och inser att det vore närmast löjligt att sätta namnskylt på honom också. Typ likställt med att skriva "tallar" om man filmar en skog eller "luft" om man visar himlen.
    Anders är ofantligt TV-känd.

    SvaraRadera