Recent Posts

tisdag 20 oktober 2009

På prov...

"låt han äta tills han inte vill ha mer!"
Så har det låtit. Jag har gett Ralf tills burken är slut, sen en klick fruktpure' till efterrätt.
Men igår satt jag honom på prov. Min tes var att den tjock-kindade ungen har en bottenlös mage.
Vi började med en burk biffstroganoff. När den var slut klämde han en till. När den var slut toppade han ned en stor burk äppel/päronklabb.
Sen gav jag upp.
Han kommer äta oss ur huset. Jag vågar inte ens tänka på när han blir tonåring!

5 kommentarer:

  1. Vilken kille!! Jag bugar mig i respekt.

    SvaraRadera
  2. Han brås på sina kussar :)En riktig grabb det där!

    SvaraRadera
  3. Hahaha...vilken nisse han är! Han är sååå gossig!

    SvaraRadera
  4. Är han släkt med Monc på något sätt? ;)

    SvaraRadera