Recent Posts

måndag 26 oktober 2009

Trötter och filt-mamman

Idag vaknade Ralf kl 06.30.
Somnade igen kl 07.30 och sov till 09.30.
Var vaken till 10.15, då han somnade om igen, till 12.00.
Nästa tupplur var mellan 13.30-15.10.
kl 16.20 somnade han igen...

Det blir spännande att se hur kommande natt blir...

Vad har jag då hunnit med under all denna nyvunna tid? Inte har jag hunnit duscha, inte klä mig (japp, jag har fortfarande pyamas), inte borstat tändderna, inte ätit.
Jag har varit VÄLDIGT upptagen kan jag säga.
Upptagen med mitt nya pyssel: att filta! Å jag jag älskar att upptäcka ett nytt pyssel som är sådär lagom tålamodskrävande och hjärnbefriat! Dessutom är det skönaste konsistensen att spetsa den stackars lilla ulltussen med en lång trubbig nål, gång på gång... Kanske är det den kuvade sjukssköterskan i mig som vaknar till liv ;o)



By the way: Gosbebben fyller ett halvår idag! För att fira väntar det spruta imorrn!

2 kommentarer:

  1. Åh va du e duktig!!!!Beställer sånna gråa:-)Pyssel Pupplis! Hoppas det går bra för raffe imorgon, fort det går! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina! Återigen blir jag så imponerad. Duktiga, duktiga du!

    Hm, jag ser att din blogglista inte uppdaterar sig. Det är ju ett jättegammalt inlägg som står som mitt senaste. Hm, konstigt.

    Nu ska här snart sovas! Sov gott!

    SvaraRadera