Recent Posts

tisdag 3 november 2009

Tisdagar

Ralfs och mina tisdagar är riktiga mysdagar!
På tisdagarna har vi latte-mamma-förmiddag tillsammans med Frida och Levi.
Latte-mamma-tid innebär att strutta runt på stan med snäll och beskedlig bebis i vagnen!
Latte-mamma-förmiddagarna avrundas med babysång på frälsis. Åter igen har babysången inspererat till en till tavla! Denna gången får det bli på en planka! Jag minns inte riktigt texten, men söt var den! Tur jag har den på en lapp i skötvästan! Bild kommer, när tavlan blir till:o) Kan man kalla en målad planka för en tavla? Eller bara en pinpad planka?

Som pricken över i köpte vi Lantlivs nya julnummer på pressbyrån på vägen hem!

Nu ska här målas planka!

2 kommentarer:

  1. Lyllos dig & Ralf! Men jag ska inte klaga. Tisdagar är nämligen min & Levis mysdag när vi struttar runt på stan med Raffe och fru Lundberg.

    Jag ser grymt mycket fram emot en bild på den nya tavlan!!

    Kram & tack för en mysig tisdag!

    SvaraRadera