Recent Posts

söndag 24 oktober 2010

Fixarhelgen

Denna helgen visade sig innehålla lite spontanfix! numera står byrån som stog i ralfs rum, i vårat rum, och byrån i köket står i ralfs rum (som jag från och med nu kommer kalla pojkarnas rum, för snart snart snart kommer vår andra fina pojke att oxå bo där!), där byrån i köket stog står nu ett par leksaksbackar. Dessutom har det idag inhandlats saker för ungefär hundratusen kronor på ikea. De hundratusen kronorna blev bland annat en garderob till hallen och en stor murvlig matta till biblioteket. Mattan som innan låg i biblioteket ligger ni i vårat sovrum. Där var ingen matta innan. Våran säng har dessutom fått ett överkast. Och Anders har fått sin efterlängtade gungstol a la  IKEAs Poäng. En stjärnformad halllampa, två ramar, två tavelhyllor till pojkarnas rum, och lite lampor, en skrivbordsstol och lite ditt och datt fick ocå komma hem från ikea.

Men Gud i himelen! Det slår mig nu vilket utbota supertrist inlägg jag håller på att göra! Vad håller jag på med? vem vill läsa sånt här rabbel? Frågan är om jag ska slänga inlägget eller publicera det ändå? jag har ju trots allt spenderat fem-sju minuter på det!

Nä, jag är ledsen, jag publicerar det ändå... Förlåt att jag tog upp din tid, du trofasta som läst ända hit.

3 kommentarer:

  1. Jag läser GÄRNA om era bravader! Mysig helg! Skönt å få så fixat! Härligt å säga pojkarnas rum:-)! Kram å puss

    SvaraRadera
  2. det är roligt att läsa din blogg paula! lite bilder på ikea-fynden skulle inte skada dock! ;)
    kram, kram

    SvaraRadera
  3. fixa fixa å fixa, en helgen pyssel rummet och nu massa annat fix. Försökte få tag på dig igår. Jag är i Uppsala nu iallfall denna veckan. Kanske kan hitta på något någon dag. kram

    SvaraRadera