Recent Posts

lördag 23 oktober 2010

Utlovade löften

Det är typiskt obra att utlova blogginlägg, tycker jag! Dessa löften ligger som våta filtar över bloggsjälen och efter några veckor dödar all form av blogglust. Nu tänker jag ta tag i dessa tråkiga, inplanerane, ospontana löftesinlägg! Här kommer bilder från bokmässsan, samt före och efterbilder på pysselrumsstädet.

Bokmässan:



Och Pysselrummstädet, före:
Efter:

Till mitt försvar ska jag väl tillägga att jag är mycket väl medveten om att pysselrummet inte på något sätt är inrednings-magazins-pysselrums-repotage-liknanade. Dock kan vi åter gå på golvet där nu! och det finns fria bordsytor att sitta och skramla vid. Vårat pysselrum är en historia för sig. Vissa kallar det kreativt kaos. Jag tror jag ska ansluta mig till den skaran...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar